wtorek, 27 listopada 2012

Jak ja nie cierpię takich młodych, zdolnych;-) No dobra, tak naprawdę cieszę się każdym nowym odkryciem. MUFFIN WEAR tworzą dwie dwudziestolatki z Łodzi - Nina i Karolina. Ze swoimi pełnymi młodzieńczej energii projektami idealnie wpisują się w portfolio polskiej mody ulicznej i potrzeby młodych kobiet. Kolekcja na wiosnę 2013, która już za chwilę (stopniowo, od 30 listopada) będzie do kupienia to po raz kolejny kolorowe legginsy i interesujące, przykuwające uwagę topy. Do zdjęć składających się na wiosenny lookbook pozowała aktorka Agnieszka Więdłocha, za grą której osobiście nie przepadam. Nie przekonuje mnie też na tych zdjęciach, ale to moje odczucie. Za to przemawiają, a nawet wołają do mnie ciuchy - może nie legginsy, bo w moim wieku, z moimi nogami to już mi chyba nie po drodze z lycrą, ale t-shirty... "Better gender", koronkowy top z baskinką i słodka różowa bluza to trójka moich faworytów. Cały lookbook do obejrzenia tutaj.
niedziela, 25 listopada 2012
Jej dziadek był szewcem i zwykł mawiać, że jak się robi buty, nie powinno się mieć innych zainteresowań. Butom powinno się oddać bez reszty i tak robił Brunon Kamiński. Jego klientkami były takie osobistości jak Irena Santor, Grażyna Szapołowska i Beata Tyszkiewicz. Szył dla Gomułki i dla Papieża, współpracował z kultową Modą Polską, a jego prace wyróżniano na najważniejszych światowych wystawach. Jak wiadomo nie od dziś, dziadkowie mają na nas nierzadko większy wpływ niż rodzice. I pewnie z tej przyczyny po ukończeniu architektury wnętrz na ASP, Aga Prus postanowiła kontynuować rodzinne tradycje. Nie tylko projektuje i dopieszcza każdy detal butów. Sama wymyśliła i stworzyła wizerunek swojej jednoosobowej firmy - zajmuje się PRem, oprawą wizualną, sprzedażą, kontaktem z klientkami, prowadzi swój fanpage na Facebooku. Buty wykonują jednak rzemieślnicy: cholewkarz i szewc - prywatnie tata projektantki.
sobota, 24 listopada 2012
Kiedy myślę sobie czasem o polskiej edycji Vogue, jedno z pytań, które przychodzi mi do głowy, to kto miałby pojawić się na okładce? "Biblia mody" to nie jest miejsce dla gwiazdek pokroju Natalii Siwiec, Dody czy Kasi Cichopek/Zielińskiej, choćby ubrać je w najlepszych projektantów. Nie wspominam o modelkach, bo Polska słynie z pięknych twarzy na światowych wybiegach i okładkach modowych magazynów - Małgosia Bela, Anja Rubik, Magdalena Frąckowiak, Kasia Struss, Zuza Bijoch to okładkowe pewniaki. Co jednak poza modą? Moja kandydatka numer jeden od lat to Magdalena Cielecka. Szukając najnowszej okładki Pani, na której serialowa Iwona Szwed przypomina mi trochę Catherine Deneuve znalazłam także jej inne, wcześniejsze okładki, a ponieważ rzadko zdarza się, bym oglądała jakieś okładki z tak wielką przyjemnością i bez wzywania imienia "Photoshopa" nie nadaremno, postanowiłam się nimi z Wami podzielić:

Perfect outfit 211112

"Zestaw dnia" to nowy i eksperymentalny pomysł, który mam nadzieję przypadnie Wam do gustu. Choć nie publikuję tu swoich zdjęć w rozmaitych stylizacjach wierzę, że można mój blog nazywać blogiem modowym (bo odkąd szafiarki przestały o sobie mówić per "szafiarki", sama już nie wiem). Staram się Was inspirować, czy jakby to powiedziała Halina Kiepska uruchamiać - do własnych poszukiwań u projektantów (zagranicznych jak i rodzimych) oraz na sieciówkowych półkach, bo własny styl można znaleźć wszędzie.
piątek, 23 listopada 2012

MIRANDA KERR The new face of MANGO

Twarz aniołka zastąpiła twarz, na której swoje piętno odcisnęło bujne życie towarzyskie. Tak można skomentować zmianę, jaka nastąpiła na stanowisku ambasadorki hiszpańskiej marki Mango. Po dwóch sezonach właściciele podziękowali 38-letniej Kate Moss, niewątpliwej ikonie nie tylko brytyjskiego modelingu wymieniając ją na 29-letnią Australijkę, żonę Orlando Blooma i mamę Flynna - Mirandę Kerr. Ostra, ale szlachetna papryczka chilli ustąpiła słodkiemu cukiereczkowi.
czwartek, 22 listopada 2012

Christmas presents made in Poland

To już ten czas, kiedy zaczynamy myśleć o prezentach pod choinkę dla najbliższych. Kalkulujemy budżet, szukamy najlepszych miejscówek... Od paru lat propaguje się trend, by na święta wybierać polskie prezenty, a więc polskiej produkcji, z polską marką, bo to równa się polskiej jakości. Bo można wyrażać swój patriotyzm poprzez udział w marszach i uroczystościach z okazji świąt narodowych, a można też inaczej: kupując polskie produkty. Jednak nie sama metka "Made in Poland" czyni je atrakcyjnym. Ze względu na tematykę bloga skupiam się tu na markach modowych, ewentualnie kosmetycznych i z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że wiele z nich cechuje doskonała jakość oraz ciekawy projekt, etc. Powyższy zbiór to moja osobista lista "mikołajowego chciejstwa" made in Poland i to znacznie okrojona. Być może będzie wskazówką dla męskiej części czytelników, a kobiety - może zarażę Was moimi marzeniami:-)
wtorek, 20 listopada 2012

W tym sezonie nasze ubrania mają błyszczeć i dodawać nam blasku. I to nie tylko w okolicach Bożego narodzenia czy karnawału, ale przez cały sezon. Pozostaje tylko pytanie: złoto czy brokat?
GOLD digger

Tagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Napisz do Kary

Google

Reklama:

FPFWP