Blog > Komentarze do wpisu

GOSIA BACZYŃSKA prawie jak VUITTON


Nie mam zielonego pojęcia, czy to nowość, czy zdjęcia obiegły już modowe media i tylko ja jakimś cudem widzę je dopiero teraz. To zdjęcia będące kampanią reklamową wiosennej kolekcji Gosi Baczyńskiej (o której pisałam tutaj). Gosia Baczyńska z tego, co zauważyłam nie przedstawia nowej kolekcji w każdym sezonie, ale kiedy już to robi, idzie na całość. Stawia na światowy poziom w polskim wykonaniu. Autorem tychże zdjęć jest znakomity duet polskich fotografów Zuza Krajewska&Bartek Wieczorek, a modele to Pat(zapewne Patryk) Pietrzak i Zuzanna Bijoch. Tytuł tego posta nie wziął się stąd, że kampania przypomina mi którąś z kampanii Vuittona - po prostu, jak już zapewne wiecie, Zuza wystąpiła w jesiennej kampanii marki. Równie dobrze mogłam napisać o Pradzie, bo w jej wiosennej kampanii Zuza odgrywa istotną rolę. Jeśli miałabym tą czarną-sesję porównywać do światowej marki, to najbardziej przypomina mi kampanie Valentino.

Photobucket

Kiedy pierwszy raz obejrzałam zdjęcia,  wydałam z siebie cichutkie "wow!", ale kiedy dłużej zaczęłam się im przyglądać, pojawiły się typowe dla mnie "ale" i inne wątpliwości. Ten surowy, nie do końca delikatny typ urody, którym dysponuje Zuza, ale także chociażby Arizona Muse, jest aktualnie na topie, ale moim zdaniem w kampanii Gosi Baczyńskiej nie do końca został on wykorzystany, czy raczej wyeksponowany, jak choćby u Prady. Na większości zdjęć Zuza wygląda zupełnie zwyczajnie i mogłaby ją zastąpić każda modelka. Tak naprawdę, podoba mi się wyłącznie na pierwszym zdjęciu (coś a la "Black Swan") i na tym, gdzie widać jej profil. Na pozostałych  z potencjału niezwykłej urody Zuzy po prostu nie skorzystano - nie wiem, czy to wina make-upu, światła, czy po prostu konceptu całej sesji. Nie powiem nic o przedostatnim zamieszczonym przeze mnie zdjęciu, które wygląda jak kampania którejś z bieliźnianych marek, a nie polskiej projektantki. Sensualno-seksualny motyw z półnagim modelem jest już dosyć oklepany i będzie w modowych magazynach obecny, póki popularność Anji Rubik i jej narzeczonego nie spadnie (przynajmniej do ślubu im to nie grozi). Po co więc powielać go w kampanii reklamowej?  Żeby nie było, że tylko kręcę nosem, przypomnę, że sama kolekcja bardzo mi się podobała i zdania o niej nie zmieniłam. Uważam też, że doskonałym rozwiązaniem dla sukienek Gosi są zdjęcia czarno-białe. Przykuwają oko, a w kolorowych magazynach dadzą też trochę wytchnienia oczom - przyjemnego wytchnienia.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Źródło zdjęć: Profil Gosi Baczyńskiej na Facebooku

piątek, 27 maja 2011, cari24
Sylwestrowa kreacja Ewy farnej, w stylu "Przystanku Alaska", czy poszukiwania idealnej spódniczki... Zapraszam na mój nowy blog: Fashion Breakfast

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
2011/05/29 13:01:09
Dawno nie zgodziłam się aż tak z żadnym tekstem. Najpierw "Wow", ale potem jakoś mija..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Napisz do Kary

Google

Reklama:

FPFWP